Hvad er NPS

NPS (Net Promoter Score) er en loyalitetsscore baseret på en udbredt metode til at måle kundernes og medarbejderness tilfredshed og loyalitet til en virksomhed.

Der stilles et simpelt spørgsmål - "På en skala fra 0 til 10, hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale din arbejdsplads til andre?".

Svarene inddeles i tre grupper:

Beregning af den endelige score er simpel. Procentdelen af kritikere fratrækkes procentdelen ambassadører. Resultatet er loyalitetsscoren.

Loyalitetsscoren varierer mellem brancher, så man kan ikke umiddelbart sammenligne.

Brug af loyalitetsscoren er hurtig og simpel for kunder og medarbejdeer og er nu hovedmetrikken hos MassagePlus. Loyalitetsscoren måles løbende og er et udtryk for klinikkens aktuelle tilstand.

Loyalitetsscoren har i praksis erstattet anmeldelser hos MassagePlus, men kan suppleres med disse når en individuel oplevelse beskrives.

MassagePlus.dk bruger IKKE cookies til statistik eller andet. Vi benytter 3parts javascript via og kan ikke garantere hvad disse sites gør.Fjern cookies og lær mere om GDPR. Du kan tilføje udvidelserne cookie autodelete og enten uBlockOrigin eller uMatrix til din browser.