Ny smileyordning

En ny og forenkelt ordning med smileys erstatter betegnelsen "valideret" . Det bliver hermed endnu enklere at skille fårene fra bukkene og finde en god klinik.

Kundens oplevelse

Holdningen ændres fra det stringente til fokus på kundens oplevelse. Opfylder klinikken kundernes forventninger, uanset hvad disse er, konsekvent og gentagne gange så fortjerner klinikken en god bedømmelse. Måske resulterer det i en glad smiley.

Anmelderkorps

Kundernes vurderinger "opsamles" og klinikker kan testes ved besøg. Et fast korps anmeldere har gennem de sidste år beskrevet deres oplevelser med klinikkerne. Det er tale om en lille gruppe på ca 10 anmeldere fordelte over landet.

Da nogle klinikker aktivt efterlyser anmeldelser, og ofte stiller 30 min gavekort til rådighed, kan du dele oplevelsen til glæde for klinik og mulige kunder. Du forventes at supplere med en kort intern rapport der kan ende med en smiley. Skriv trygt til [email protected] og angiv geografisk område. Klinikkerne ønsker omtale og du forventes derfor blot beskrive din oplevelse.

Smiley

Vi benytter tre foreskellige smiley.

God oplevelse. Klinikken anstrenger sig for at give en god oplevelse.
Som forventet. Intet at udsætte men rutinepræget
Alvorlige mangler. Uhøflige eller vulgære ansatte, snyd med tiden, overbooking m.m.

Ingen smiley betyder blot at klinikken ikke er bedømt

I